22 Ağustos 2012 Çarşamba

DİGİMEX E6

Ülke TVnin gece reklamlarıyla sipariş ettiğimiz, 14-08-2012 tarihinde gönderilen DIGIMEX S E6 telefonu kutusunu açmadan teslim aldım. Kutuyu açmamı beklemediler. Kutuyu açtığımda sipariş etmiş olduğum siyah telefon yerine beyaz bir telefonun geldiğini, içerisinde faturasının olmadığını, garanti belgesinin imzalanmamış olduğunu, telefonun arızalı olduğunu ve kutunun içinde bildirilenden eksik malzeme ( Hafıza kartı, kullanım kitapçığı ve pc bağlantı kablosu gibi. . ) geldiğini gördüm. Daha sonra Satış firması olan Dermojin'in telefonlarına ulaştım. Bana ürünün değiştirilebileceğini, eksiklerinin tamamlanabileceğini fakat ambalaj açılması nedeniyle iade alamayacağını söyledi. Fakat ben firmanın ve ürünün güvenirliliğini yitirdiğinden kesinlikle değişim istemiyorum. Bir hafta içinde iade hakkım olmasına rağmen ambalaj açılması gibi komik bir nedenle iadesini kabul edilmemesini anlamıyorum. Ambalajı açmadan ürünün bozuk olup olmadığını nasıl anlayacaktım.

Neriman A.

2 yorum:

  1. abubekir emül4 Eylül 2012 15:56

    Digimex E6 cep telefonunu satın aldım 1,5 ay kadar önce kutusunu açmamıştım 1 hatfa önce açtım ben beyaz istemiştim onlar bana siyah gönderdiler, telefonumun kamerası ve fotoğraf çekmesi bozul ayrıca konuşma yaptığım sırada çızırtı yapıyor kendime muhatap bulamıyorum ayrıca garanti belgeside imazalanmamış hiç memnun değilim

    YanıtlaSil
  2. ihsan emenci26 Ocak 2013 12:33

    kendime muhatap arıyorum tüketici hakları yok mu bu telefon nasılbir telefon sarj almıyor kullanamıyorum param boşa gitti

    YanıtlaSil