9 Ağustos 2012 Perşembe

Ankara dans akademisi şikayet

18.07.12de kayıt yaptırıp 2ders aldım.Kayıtlı 8 öğrenci olduğunu söylediler.gittiğimde 2 öğrenciydik.2. derste ise tek kişiydim.3. derse 2gün kala arayıp,hocamızın ramazan nedeni ile benim dışımda öğrenci olmamasından dolayı dersleri bayram sonrasına çekmek istediğini bu konuda benim düşüncemi sordular.(söz konusu grupta zaten ramazanda açılmıştır)bende verdiğim zamanın ve emeğin boşuna gitmemesi adına başka bir branşta yeni açılan bir gruba geçip geçemeyeceğimi sorduğumda,geçebileceğimi söylediler.perşembe akşam yeni başlayan gruba telefonda kayıt yaptırdım.bugün gittiğimde ise ders olan bir salona alındık dans edenleri izlememi rica ettiler.yarım saat sonra dersi bitirdiler.yetkili kişiye gidip durumu anlattığımda,haftaya gelin telafi edelim dediler.bende yeni açılan grup var dediniz ve geldim fakat sizler ciddiyetsiz hareket ediyorsunuz ve mağdur ediliyorum dediğimde ,bunun büyütlecek bir durum olmadığını yine haftaya telafi edebileceklerini söylediler.dans hocasınada yanımda bilgisini verdiler.bu arada yeni grup falan yoktu ortada,4-5 aylık bir grup vardı.benim gibi bekleyenler ise kayıt yaptırmayı düşünenlerdi.bense kayıtlı öğrenciydim!arkasından oradaki sürekli görüştüğüm yetkiliyi aradığımda beni hakaret etmekle suçlayıp, telefonu yüzüme kapattı.istediğim yere şikayet edebileceğimi söylediler. fatura yerine makbuz verdiler ve alamadığım derslerin ücretinide geri iade etmediler.Aynı zamanda işten çıkar çıkmaz gidiyorum,takdir sizlerin...

 

 

Sibel

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder