25 Ağustos 2012 Cumartesi

Ciddiyetsizlik ve Mağduriyet

17 Temmuz tarihinde Alp Buklet firmasından otelimiz için buklet malzeme sipariş ettim şampuan, duş jeli, sabun vs ertesi gün benden istedikleri kaporayı yatırdım bana en geç 10 gün içinde teslim edeceklerini belirtti B*** Hanım.

Üzerinden 20 gün geçti aradım rica ettim kalabalık bir grup misafirimiz otele giriş yapacak yollar mısınız diye tabi hemen yollarız dediler sadece kulak pamuğu ve dikiş seti geldi. Israrlı aramalarım sonucunda sabun ve duş jeli ondan 5 gün sonra geldi ancak duş jellerinin baskıları olmamış yazılar dağılmış birbirlerine bulaşmış modeli farklı.

Ben onları aramaktan yoruldum. Özellikle B*** Hanım en son söz veriyorum bayramdan önce bütün ürünleriniz istediğiniz gibi elinizde olacak dedi sonrasında ne ürün var orta ne de telefonlara çıkıyorlar. Hala daha ürünlersen ses seda yok siz siz olun bu firmadan uzak durun....

Seher G.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder