22 Ağustos 2012 Çarşamba

BACK UP

merhabalar , ben de bu sene back up tarafından arandım ve 1 hafta beynımı patlattılar uye olmak ıstemedıgımı soyledım bana kızdılar azarladılar ve artık yeter dıyerek en dusuk paketten uye oldum telefonda hedıye ceklerını suresız kullanabılecegım soylendı ama cek geldıgınde son kullanımın 2 ay sonra oldugunu gordum ve uyelıgı ıptal ettırmek ıstedım ama dolandırıcılar benım suclu oldugumu ve uyelıgı ıptal edemeyeceklerını soyledıler sonuc olarak
1-BACK UP DENILEN SOYGUN YONTEMI UYE EDENE KADAR YAKANIZI BIRAKMIYOR HERGUN ARAYIP UTANMADAN DEGERLI DAKIKALARIMIZI ÇALMAYA ÇALIŞIYORLAR
2-AMA KONU SIKAYET OLDUGUNDA ARANMIYORSUNUZ VE SUCLU KONUMUNA DUSYORSUNUZ
3-ARKADASLAR SIZDEN RICAM BU KURULUSA PRIM VERMEYIN VE SOYLEDIKLERINE INANMAYIN

Görkem Ç.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder