22 Ağustos 2012 Çarşamba

Drlecter34 > Gittigidiyor.com

Oyun içerisinde gold almak icin kendisine siparis verdigim bu kişi bana eklemem icin verdigi  asdta#1711 battletagli kişinin hesabının bloklu oldugunu soylememe ragmen beni yalan konusmakla ve oyun icinde olmadıgım halde trade kabul etmemekle sucladı..Tam bir komedi...Ekran goruntulerini dahi ekledigim ve izah ettigim halde hala bana senin sucun herkes aldı sen neden beceremedin gibilerinden adice cevaplar yazmaya devam ediyor.Kişiyi kendim destek hattına şikayet ettim fakat sonucun ne olacagını kestiremiyorum..Ekran goruntulerini vs aldım.Bakalım durum ne olacak fakat bu kişiden hicbir sekilde gittigidiyor adresindeki dükkanından sakın ama sakın ola birşey almayın.Uğraşırsınız!

Emre

1 yorum:

  1. Drlecter34, 113 biden fazla işlem adedi ile GittiGidiyor'daki en çok işlem adedine sahip mağazalardan bir tanesidir. Güvenle alışveriş yapabilirsiniz. Anında teslimat ve hızlı işlem...

    YanıtlaSil