9 Ağustos 2012 Perşembe

Anadolu jet Uçuş İptali

Büyük oğlum Muhammet P. anadolujet29.07.2012 tarihinden yaklaşık 2,5 hafta önce su çiçeği hastalığı geçirdi. Bu hastalıktan dolayı vücudu büller döktü daha sonra iyileştiği ve sıkıntısı kalmadığı için Anadolu jet havayolu şirketiyle Iğdır’a geldik. 29.07.2012 tarihinde büyük oğlumu Muhammet Polat (3,5 yaşında) gece çok ateşlendiği ve ertesi sabahta kollarında kabarcıklar oluştuğu için sırasıyla birer gün arayla aile hekimi, tuzluca devlet hastanesinin uzman çocuk doktoru ve Iğdır devlet hastanesinin uzman çocuk doktoru ve cilt hastalıkları uzman doktoru muayene ettirdik. Muhammet’in bu kabarcıklarının sebebinin biyopsi yapılmak suretiyle neden kaynaklandığının araştırılması gerektiği hem fikri ile Erzurum eğitim ve araştırma hastanesine sevk ettiler. Ayrıca cilt hastalıkları uzman doktoru bir rapor yazdı. 03.08.2012 tarihli ve tk 7099 uçuş sayılı 2352406282347 bilet numarası ile Iğdır havaalanından saat 16:00 da Ankara’ya gitmek üzere Muhammet’i muayene ettirmek için uçağa bindik. Yolculardan birinin suçiçeği bu demesi ve şikâyeti üzerine hostes geldi ve önce yolcuların şikâyetçi olduğunu söyleyerek uçaktan inmem gerektiğini söyledi. Ben suçiçeği olmadığını söyleyip rapor göstermeme rağmen uçağı gereksiz yere bekletiyorsunuz hemen uçağı terk edin sizden yolcular şikâyetçi dedi bende terk etmeyeceğimi çocuğumu Ankara ya hastaneye götürdüğümü söylediğimde davranışları değişti ve inmezseniz zor kullanılacak dedi. Sonra ben yolculara dönerek benden neden şikâyetçi olduklarını çocuğumun suçiçeği olmadığını; 2,5 aylık bir bebekle birlikte nasıl bir arada tutabileceğimi söylediğimde hostes pilotun bizimle uçmak istemediğini söyleyip, güvenlik buraya diye telsizle seslenerek güvelik güçlerini ve polisi çağırdı. Bende eğer bulaşıcı bir hastalığın olduğundan şüpheniz varsa alan doktorunu çağırın muayene etsin dedim, alanda doktor olmadığını söyleyip Muhammet’i ve eşyalarımı uçaktan indirdiler. Ayrıca pilotun benden rahatsız olduğunu uçuş yapamayacağını, benim inmem gerektiğini hostes söyledi. Uçaktan zorla indirildik. Uçağın kapısının önünde bir dakika bekleyin pilot doktorla konuşuyor dediler. Elimdeki raporunda pilot tarafından bahsi geçen doktora okutulmasını rica ettim. Ama bana tamam artık uçak kalkıyor sizin yüzünüzden 15 dakika geç kaldılar diyip alanı terk etmem gerektiğini söyleyip uçağın kapılarını kapattılar. Bu durum karşısından oğlum Muhammet’in hem tedavisi geç kalmış, hem de psikolojisi bozulmuştur. Artık bu kötü uçaklara binmeyelim bizi indiriyorlar ve hep benim yüzümden annemi kızdılar diyip ağlamaya başladı. Eve döndüğümüz halde 4-5 saat geçmesine rağmen babasına Kars’a götürseydin uçağa bizi alırlardı bunlar çok kötü ablalar diye şikayetlendi. Sonuç olarak; alanda doktor yoktu, raporu kimse umursamadı, oğlum Muhammet’in psikolojisi bozuldu, bir günlük tedavi vs. 'nin geç başlamasına sebep verildi, 2,5 aylık diğer bebeğimle havaalanında mağdur bırakıldım.Bu konular hakkında mağduriyetimin giderilmesini rica ediyorum.

 

 

Mehmet

1 yorum:

  1. Benzeri bir olayda benim basima geldi. Trabzon - Istanbul, Istanbul Münih seferi yapacaktik. Ucaktan indirdiler bizi.

    Münihe varinca THY yi mesaj yagmuruna tuttum.

    Cocugumun psikolojisi bozuldu dedim.

    Bilet paralarimi geri ödediler. 1000 eur.

    Sonra 3 kisiye bedava ucus hakki tanidilar. Suan sorusturma devam etmekte.

    Olay haziran 2012 de basima geldi.

    Bence Thy ye yazin. Hakkinizi arayin. Avukata verin. Kesinlikle geri adim atacaklardi.

    YanıtlaSil