23 Ağustos 2012 Perşembe

Bitmeyen kredi borcu

2007 yılında bir arkadaşım için garanti bankasından 5.000 tl ihtiyac kredisi cektim kredinin ödenmediğini  beni arayan avukat aracılığı ile öğrendim,  5000 tl olan borcumun 10,000 tl oldugunu soylediler, bende taksit taksit ödeyebileceğimi belirttim ancak avukat kabul etmedi  daha sonra benim maaşıma haciz kondu, tahminen 4,000 tl kadar tahsil edildi ( bu hesap hareketini bankadan alamıyorum o sebeple tahminen diyorum ) benim maaş aldığım banka değişince maaşımdan kesme işlemi bitti ama borç yeniden 10,000 tl oldu,, aradan bir zaman geçti,,, dediler ki 3,000 tl yi bu gün ödersen dosya kapanır, ama o gün ödeme sansım yoktu,, benim borç çıktı tekrar 10,000 tl ye bu borc ne yaparsam yapayım 10,000 tl nin altına düşmüyor,,, garanti bankasının aç gözlülüğünden beni arayan avukatları güöüş hukuk bürosunun aç gözlülüğünden ve beni soymak istemelerinden bıktım, bu iş artık kapansın istiyorum, yardımınızı rica ediyorum.

Ersan O.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder