31 Ağustos 2012 Cuma

GÜVENSİZ ALIŞVERİŞ DEVEYÜKÜ.COM

2009 yılının sonunda deveyükü.com sitesinden piranha marka navigasyon cihazı aldım cihazda sürekli kalibrasyon hatası veriyordu site yetkilileri servise göndermemi söyledi defalarca servise gitti geldi herseferinde 10 tl üzerinde kargo ücreti ödedim 2011 nisan ayında ürünün artık iade alınması gerektiğini belirttim servis aldığım yere göndermemi söyledi ürünü deveyükü ne yolladım ürün iadesini istediğimi belirterek ücretinin tarafıma yollanmasını talep ettim çeşitli bahanelerle beni birbuçuk yıl beklettiler ve sonunda biri çıkıp bana firmayı 2011 yılında devir aldıklarını ve 2009 yılında yapılan alışverişin firmanın eski sahiplerini ilgilendirdiğini söyledi eski sahiplerini aradım onlarda firmayı 2010 yılında devrettiklerini ürün iadesinin 2011 nisan da yapıldığını devrettikleri firmanın karşılaması gerektiğini belirttiler bendeveyükü.com alışveriş sitesi sahiplerini allaha havale ediyorum artık uğraşacak vaktimde gücümde yok.      Fatih F.

1 yorum:

  1. Bende çok yakın tarihte bir ürün siparişi yaptım,ürünü başka şehirde yaşayan kızıma hediye olarak gönderdim,fakat malesef siparişim yerine aynı marka daha ucuz olan bir alt sınıf ürünü göndermişler farkedince itiraz görüşmelerimden herhangi bir netice almadım,kısacası bu site tarafından dolandırıldım.

    YanıtlaSil