9 Ağustos 2012 Perşembe

Prizma Bilişim

prizma_bilisim2012 Yılında Hepsi Burada com dan (almış olduğum ucuz diye) voix vx-356 model nolu cihazı aldığım ilk haftada ekran yazılarının kaybolmasından dolayı hepsi burada comu aradım 1 hafta içinde üründeki zararı giderip gönderdiler. Aynı ürün 1 ay sonra aynı hatayı yine verdi bu sefer ürünün distribütör ü olan prizma bilişimi aradım anlattım ürünü hallederiz ama kargo size ait dendi  5.5 tl kargo parası verdim gönderdim. Şu an aradan 3 ay geçti sorun yine aynı firmayı aradım ürünü kargolayın dendi dedim ki ben bu kargo parasını neden vereyim bu nasıl bir müşteri anlayışı yapcak birşey yok saolsun ki tel cell deki bayan bir konuşuyum dedi tamam anlaşmalı gönderin ama size tekrar gönderdiğimizde tekrar parayı siz ödeyeceksiniz dendi şimdı soruyorum 1 üründe 3 kere aynı hata ve kargo parasıda bize ait şimdi ürünü satan hepsi burada com da dahil olmak üzere soruyorum böle dandik bir markaya ait ürünü satıyorsunuz satıyorsunuz neden firmayı araştırmıyorsunuz prizma neden müşterisini memnun etmiyor.

 

 

Kenan E.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder