8 Ağustos 2012 Çarşamba

BOSCH Markası ve Servisi

bosch
BOSCH marka 24.000 BTU'luk bir klima siparişi verdim. Servis geldi ve montajını yaptı. Klima çalışmadı ve "E1" kodu verdi. Servis arıza "Dış ünite"den dedi, "klimayı değiştirin" dedim ve gittiler. Aradan 6 gün geçti ve servis gelip "Test yapacağım" dedi. "Test" yaptı ve "Arıza dış üniteden değil, iç ünitedenmiş" dedi. 444 6 333 'ü defalarca aradım. BOSCH Türkiye sayfasına şikayetimi ilettim. Klimalarını söktürüp geri gönderdim. Bir tek yetkili çıkıp da "BOSCH" marka bir cihazı iade ettiniz, sorun nedir? Servsimimizden dolayı özür dileriz. Sizin için ne yapabiliriz, hatamızı nasıl düzeltiriz? demedi. İşte BOSCH ve işte gerçekler. Demek ki Türkiye'deki BOSCH, Türkleşmiş... "Bana ne, iade ettiysen ettin, kim takar seni" diyecek kadar aslından ve markadan uzaklaşmış. "BOSCH" benim için bitti. BOSCH bir marka değil, o sadece BOŞ...


Hasan Hüseyin M.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder