23 Ağustos 2012 Perşembe

ford boya hatalı araçları sıfır olarak satıyor

2 hafta önce izmir ford otokoçtan sıfır olarak almış olduğum ford focus marka aracımın boyasında bozukluk olduğunu farkettim. servise götürdüğümde fotoğrafını çekip fabrikaya gönderdiler. fabrikadan gelen cevap bunun fabrikasyon hatası olduğu yönündeydi. çözüm olarak da aracın lokal boyanacağını söylediler. sıfır aldığım aracı fabrikasyon hatadan dolayı boyatmayacağımı söyledim. aracın değiştirilmesini istedim. bir kaç gün sonra ford otosandan arayan yetkili bu hatanın küçük olduğunu, bu nedenle değiştiremeyeceklerini söyledi. ford gibi büyük bir firmadan (arkalarında türkiyenin en büyük firması koç var!) böyle bir tavır ve ciddiyetsizlik, kalitesizlik beklemezdim. yasal süreci başlattım. araç almayı düşünüyorsanız ve illaki ford alacağım diyorsanız mutlaka en ince ayrıntısına kadar inceleyin sonradan ne yaparsanız yapın kusurlu araç ürettiklerini kabul etmiyorlar. kabul etseler bile mağduriyetinizi gidermiyorlar. tüm ilgi aracı satana kadar!

Ahmet Soner E.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder