18 Ağustos 2012 Cumartesi

Hızlıal.com ile 2 ay

hizlialHızlıal.com'dan 28/06/12de aldığım oyun konsolu  2 gün içinde elime ulaştığında dış kabuğunda hasarını farkettim.
Websitesinden müşteri hizmetlerinde "Tüm iletişim internet üzerinden yapılmaktadır." ibaresini olduğundan,e-müşteri hizmetlerinde Ürünİade/Değişim/ArızaTakip'e başvurdum.2 hafta sonrasında bir cevap alamadığım için mesaj yazarak tekrar derdimi anlattım. 2 hafta da bu şekilde bekledikten sonra  açıklama içermeyen garip cevaplar gelmeye başladı "siparişiniz yollanıyor" "biz sizi arayacağız gibi"fakat arayan yok. tekarar msj atmaya devam ettim. "telefonunuz neydi? " "şimdi arıyoruz" vb. msjlardan sonra (telno ellerinde tabiiki var) şirket profili nosunu aradım.teknik destek hiç mahçup olmayarak "hemen arsaydınız ya" diyerek israrlarım sonrası makinayı yollamamı hemen değiştireceklerini ifade etti.Paket ellerine geçtikten ve onlarca tel+email sonra yollamışlar fakat bu seferde yanlış adres. 13/08/12 hala elimde değil siparişim. HIZLIAL 'dan alışveriş yapmayın.

 

Sam A.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder