31 Ağustos 2012 Cuma

turkcell telefon faturası

Merhaba 4 aydır turkcell faturalı hat kullanıyorum.4 aydır çile çekiyorum.Bayi tarafından yanlış pakete yönlendirildim sonra paketimi yükselttim.sonra iki paketide faturama yansıttılar 149 tl fatura geldi açıklama paket aşımı .Paket aşımı derdine son reklamlarıda yalan kendileride yalan.2 paket ücertinide faturama yansıttılar 2 tarife kullanıyor gibi ücret alıyorlar 2 paketim var ise toplamı 1100 dakika yapar 735 dk konuşmuşum paket aşımı var deniyor.internet 1112 kullanıyorum nokıa 1112 de intrenet mi var ? 9 tl internet ücreti yansımış.her faturada bir kazık yiyorum önlem alıyorum sonu gelmeyecek eğer bu faturam sadece paket ücretim olan 35 tl ye indirilmez ise turkcelle olan bütün ilişkimi keseceğim.Turkcelin çeşitli yanıltıcı reklam çift paket yansıtması yüksek fiyatları ve kalitesiz çekim gücünden dolayı şikayetçiyim

turkcellSerkan K.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder