2 Ağustos 2012 Perşembe

halk bankası personel ve dost masrafsız kredi

halkbankcuma günü halk bankası  edremit şubesine giderek memura dost masrafsız kredi istediğimi belirtim salı günü nakit çekimi için şubeye gittim beceriksizliği yüzünden tam 4 saat bankada kaldım ve ayrıca önce 24 ay vade ile kredi çıkartmış ve bende 12 ay olarak kullanmak istediğimi 24 ay kullanırsam 2 kat faiz ödemek zorunda kalacağımı bildirdim(savunması ise 24 ay kredinin taksitlerini 2 ay 2 ay olarak ödersek o kadar faiz ödemiyormuşuz )sonra tekrar başvuru yapıp bu hatayı düzelteceğini söyledi ve 12 ay vadeli dost masrafsız kredi başvurusu yaptık gişeye gittiğimde 300 tl masraf olduğunu belirtiler kredi veren memurunuza bunun düzeltilmesi gerektiğini bildirdim bu kullandığım kredinin masrafsız kredi ile aynı olduğu masrafsız kredinin faizinin yüksek olduğu ve aynı maliyeti bulduğunu belirti ve bende inanarak nakiti aldım ancak bir gün sonra arkadaşımda kredi çekmek için başka bir memura gitti ve dost masrafsız kredi çekti benim çektiğim tutar kadar ancak o sadece 8000 tl ye 869 tl faiz ödeyecek ben ise 300tl boşuna masraf ödedim halk bankasından bu mağduriyetimin giderilmesini istiyorum ben 300tl boşuna para ödetilmeye mahkum bırakıldım.

 

Faruk D.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder