2 Ağustos 2012 Perşembe

Ödediğim Faturamı Tekrar Ödetiyorlar

vodafoneŞirket Hattıma Dün Gelen Mesajda 3 Faturamı Ödemediğim Borcumun 297 TL dedi. Gecen Süre Zarfında Vodafone Shop'tan ödeme yaptığım için müşteri hizmetlerini aradım ve ödeme yaptığımı hatta bugüne kadar hattımın kısıtlamaya girmediğini 3 aydır sorunsuz konuştuğumu ve ödeme yapmam gerektiği ile alakalı hiçbir bilgi bana ulaşmamıştır diye söyledim inceleyip döneceğini söylediler.Bu arada ben ödeme sliplerini bugüne kadar sorun olmadığı için saklamadım.Aradan geçen 2 ay gibi bir süreçte yoğun iş temposundan yakın çevremde bulunan 5 vodafone shop'un hangisine ödeme yaptığımıda hatırlamıyorum.Çünkü Şirket hatlarımızın ödemeleri ayrı günlerde yapılmakta ve ödemelerin tamamını ben takip etmekteyim.Dolayısıyla ödemelerimi bana yakın hangi vodafone olursa oradan yapmaktayım.Sonuç vodafone'un cevabı siz ödeme yapsanız kesinlikle sisteme yansırdı.Ödeme yapmadığınız için sistemde gözükmüyordur.3 AYDIR KISITLAMAYI VE SÖZDE BORCUMU SÖYLEMEYİ UNUTAN SİSTEM ÖDEME KONUSUNDA NASIL GARANTİ VEREBİLİYOR

 

Ömür

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder