1 Ağustos 2012 Çarşamba

Vurdumduymazlık

ttnetŞirketim Zirve Mat. ve Tur. Aj. Tan. Hiz. Ltd. Şti. üzerinden Abonesi olduğum 1897196370 Nolu ADSL hesabımızı 18 Şubat 2012 tarihinde haberimiz olmadan Pro. İşyerim paketine geçirmişler şikayet dilekçesi oluşturdum. daha sonra bana Gsm den ulaşarak haklı bulunduğumu söyleyip iade yapacaklarını bildirdiler. Henüz adıma bir geri ödeme ve bilgi gelmedi. Daha sonra buarada tarife değişikliği yapamadığım için bana haziran ayında 116,25 TL ADS faturası geldi bunada itiraz ettim (07,03,2012) hala bekliyorum benim işlemimi çözme yoluna gidin. Yoksa sosyal medyada sizi gerekli yerlere hakem heyetlerine, Kaymakamlığa şikayet edeceğim ve mahkemeye vereceğim. Bu kadar aciz bir kurummusunuz 23,07,2012 Ataköy telekoma gidip bu şikayetlerimi dile getirdim ve bana bir kağıt verdiler altınada sizin meşhur tel yazdılar 0212 306 10 00 Ama her ne hikmetse telefonlarınızda bile 8 gündür telesekreteri geçemedim. İlgililere duyurulur.

 

 

İsmail Y.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder