1 Ağustos 2012 Çarşamba

King ızgara ve tost makinesi

kingKing'ten aldığım ızgara ve tost makinesi ile ilgili yetkili servislerine bıraktığım ürüne ilk servriste hiç bir müdahale olmadan bir ay sonra geri aldım.ilk servis ile ilgili şikayetimi king merkez servise bildirdim.beni başka bir servise yönlendirdiler.ancak o servisten de ürünümü ısrarlı takiplerimle 25 gün sonra aldım.bu arada servis ve çağrı merkezi uslupları tavırları ürünüme yapılan işlemle ilgili müdahale için tekrar merkez servise mail attım. ama ne mailime cevap veren oldu ne de arayan.mutfakta kullanılan bir ürüne yapılan işlemlerin neticesini ürünün üzerindeki yağ,kir ve toz lekelerinin servisten alınınca fotoğraflarını çektim.iki servis noktasından da şikayetçi oldum ancak king markası satana kadar mantığından çıkamamış..kesinlikle söylüyorum. renklerine aldanıpta king marka hiç bir ürün almayın..

 

 

Musa B.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder