1 Ağustos 2012 Çarşamba

raporlarmın kadıköy sgk tarafından kaybedilmesi

öncelikle merhaba ;
geçirdiğim rahatsızlıktan dolayı iş göremez belgesi almaktayım.bu belgeleri gittiğim hastane bağlı olmuş bulunduğum Kadıköy SGK kurumuna ilettiğini belirtmekte.SGK çağrı merkezi olan 170 i aradığımda SGK üzerinde almış olduğum raporların görünmediğini bazı durumlarda aile sağlığ merkezlerinin göndermediğini mektup yoluyla elimdeki orjinal belgeleri yollayabileceğimi belirtti. almış olduğum belgeleri iade taahhütlü şekilde kadıköy sgk ya yolladım.kuruma ulaştıgına dair belgede bana ulaştı.yanlız 170 i aradğımda halen bu raporların işleme alınmadığını öğrendim.rahatsızlığımdan dolayı ameliyat oldum.beni ameliyatlı halimle avrupa yakasından(bahcelievler) kadıkoy sgk ya elden basvuru yapmam ıcın cagırdılar(fakat raporların asılları gerektıgını soylemeden kı gorusme esnasında orjınallerı mektup yolu ıle yolladıgımı belirttim telefonda görüştüğüm kişiye).26.07.2012 sabahın ılk ısıkları ıle yola cıktım amelıyatlı bır sekılde 8:30 a kadar kurumun acılmasını ılk sırada bekledım.fakat orjınal belgeler değilde fotokopı olunca hıcbır ısler yapamadıklarını belirttıler.baglı oldugum umranıye sgk da(yenı ayrılmıs kımsenın haberı yok bende orada ogrendım)belkı yardımcı olabıleceklerını soyledıler.bende amelıyatlı halımle bu sefer umranıyeye gıttım fakat raporlarımın oradada olmadıgını belirttiler.bunun kadıkoy sgk yı aradım gelen evrak servısı ıle gorustum.gelen evrak servısı iade taahhütlü yollamış oldugum belgeleri hastalık servisine verdıgıne dair bana bir bilgi verdi telefonda.akabınde tekrar kadıkoy sgk ya gıttım.gelen evrak servısınde denıldıgı uzere ılgılı bırıme raporlarım aktarılmıs bunu bir belge ile kanıtladılar (belgenın orjınalı bendedır) ama raporlarım kayıp durumda.bırım sefı ıle gorustum kendınce tavsıyelerde bulundu.raporları tekrar almamı elden umranıye sgk ya goturmemı soyledı.amelıyatlı oldugumu ve benım yerıme bu ısı yapabılecek kımsenın olmadıgını belirttım.bu sefer bana posta ıle yollamamı soyledi(dalga gecer gibi ilk gönderdiğimde kayboldu ıkıncısınıde hıc etmeyı planlamıs olmalı)ve bana eger elden goturursem raporları ucretını anında veya 1 gun ıcerısınde alabılecegımı belırttı kendısı.3 aydır herhangı bır odeme alamamıstım borclarım faız ustune faız yıyordu.sınırlı bır sekılde ordan ayrıldım.31.07.2012 de raporlamıın orjınallerını(hastaneden almak ıcın cok ugrastım) umranıye sgk ya elden goturdum.ıslemlerımı yaptılar saolsunlar ama odemeyı 2 hafta sonra alabılecegımı belirttiler.yanı kadkoy sgk hastalık bırımının sef ınden bır palavra daha.ıslerımı hallettım kadıkoy sgk ya gıttım sef ile gorusmeye.benı tanıdılar ve yardımcı olmadılar.seflerının toplantıda oldugunu belirttiler 45 dakıka bekledim fakat yanıt alamadım daha sonra toplantısının bıtmıs veya hıc olmadıdıgını ıcerıde masasında oturdugunu gordum.mağdurum,borcluyum alıcağım ödeme   borc faizlerine yetmemekte.yorum sizin

 

Tayfun A.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder