1 Ağustos 2012 Çarşamba

Garanti Bankası Şikayet

garanti  Ben devlet sektöründe çalışan bir memurum. Bir yıldır görevim gereği Diyarbakır / Kulp'da çalışıyorum. Buradan önce İstanbul'da çalışıyordum. İstanbul'da 3 yıl maaşımı Garanti Bankası'ndan aldım. Bu esnada bankadan bana bir para kart ile Garanti Bonus kredi kartı verildi. Yaklaşık bir yıl sonra beni telefonla arayıp kredi kartımı düzenli kullandığımdan ve borcumu düzenli ödediğimden dolayı eski kartımın yerine Bonus Plus kredi kartı vermek istediler. Ben de kabul ettim. Yeni kartım geldikten sonra eskisini kullanmayı bıraktım.

Şu an bulunduğum ücra ilçede sadece Ziraat Bankası olduğundan dolayı maaşımı buradan alıyorum. Garanti Bankasının internet şubesini ve altın hesabını kullanıyordum. Temmuz'un başında kullanmadığım kredi kartlarımın her ikisinden de 49'ar TL hesap kullanım ücreti kesildiğini gördüm. 4440333 ü aradığımda ise karşıma hiçbir müşteri temsilcisi çıkmıyor. Garanti Bankası tarafından haksızlığa uğradığımı düşünüyorum ve şikayetçiyim.

 

 

Kadir Y

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder