12 Mayıs 2012 Cumartesi

MEDİLİFE HASTANESİ

08 Mayıs 2012 tarihinde bir kaza geçirdim, kolum ve karnımda geniş yanık meydana geldi. İlk müdahaleyi Medilife'da yapamadılar. Plastik cerrah şu an burada değil deyip başka bir özel hastaneye yönlendirdiler.

O hastanede de plastik cerrah yoktu ama en azından ilgilenip kolum ve karnımda hissettiğim dayanılmaz acıyı hafiflettiler.Daha sonra tekrar Medilife Çapa'ya gittim plastik cerraha muayene olmak için. Gözyaşlarıyla kolumda ve karnımdaki sargılarla sıramı beklerken benden sonra gelen hastaya doktor hanım öncelik verdi ve üstelik nezaket icabı izin bile istemeyi bırakın bir de beni o halde görmezden geldiler.

Üstelik öncelik verdiği hastasıyla tam 15-20 dakika ellerinde ayna acaba yüzünün neresini gerdirse diye hiç de acil olamayan konuları kapı açık gözümün içine baka baka geyik muhabbeti yaptılar. Tartışacak halde olmadığım için beklemek zorunda kaldım. Bugün kontrol için gittiğimde de yine bir yarım saat bekletildikten sonra doktor hanım odasına geldi. İnanılır gibi değil ama yine benden sonra gelen tam 2 hastayı yine beni görmezden gelerek odasına aldı.

O hastalar o kadar acildi ki anlatamam. Biri burnunu yaptırmış diğeri göğsünü ve alışverişe geç kalıyorlar. Demek bu doktorun ilgisini gözyaşlarıyla acı çeken hastası değil ücret bakımından dolgun estetikli hastalar çekebiliyor. Bu defa tepkimi verdim gerekli yerlere şikayet ettim. Ama ne kadar etkili olur bilemem. Bugün beklemek sorun değildi ama itilip kakılır gibi odadan çıkarılmak çok ağrıma gitti. Sanki bedava bakıyorlar.

 

 

 

nursel şenişler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder