18 Mayıs 2012 Cuma

Bu nasıl bir konuşma sistemidir?

vodafoneMerhabalar ben Serkan. 20.03.2012 tarihinde Vodafone çağrı merkezini arıyarak çıkan Kemal beye var olan internet hattımı kapatmak istediğimi ve işlemin yapılmasıni talepte bulunmuştum.Çağrı merkezinden kapama değil ancak hat dondurma işlemini yapabilecek bilgisi aldım.Kemal beye ısrarla sormama rağmen kapatıldığında herhangi bir ücret ödemem gerekecek mi tekrar yeni bir fatura gelecek mi diye sormama rağmen herhngi bir ücretin gelmeyeceğini bildirmiş ve bende ona göre hattımın dondurma işlemini sağladım.18.05.2012 tarihinde Vodafone Genel Müdürlükten Borç Takipten Gülden hanım arayıp 2 gün icerisinde ödeme yapılması gerektiği yapılmadıgında ise yasal takip baslatılacagını bildiriyor.Ben konuyla ilgili kayıtları dinlenip haksızsam ödeme yaparım dememe ragmen işlem başlattıgını bildiriyor.ve benim oluşturacağım kayıt dinlemede bana ne zaman geri dönüş yapılır bilgisini almak istediğimde 48 saat içerisinde yapılacagını bildirmiş haftasonu araya girdiğini belirttiğimde ise geri dönüş yapılır mı bilgisi almak istediğimde duraksayarak evet yapılır deyip sonrasında bu surecin uzayacagı bilgisi aktarımı yapıldı.Bu nasıl bir çalışma sistemi ve müşteri memnuniyetidir.Nasıl verilen bir eğitim sistemidirde müşterilere böyle yanlış bilgilendirme yapılmaktadır.Bende çağrı merkezi çalışanıyım hatalı bir işlem yapıldıgında bizler tarafından müşteri memnuniyeti adına bütün işlem gerçekleştirilir.Ama sözde önde gelen GSM operatörü olan Vodafone direk ödemeniz gerekiyor diyor.

İyi Çalışmalar diliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder