17 Mayıs 2012 Perşembe

Arzum'ün ücretsiz montaj yalanı

08.05.2012 tarihinde banyom için Arzum AR-010 Termal Elektrikli Şofben + Ücretsiz Kurulum aldım yetkili servisi aradım gelip kuracaklarını söylediler gelen servis sadece evet sadece 2 tane civata duvara monte etti ücretsiz kurulum buymuş, peki diğer kurulum nasıl olacak sorduğumda ücret ile yapılacağını söylediler yaklaşık 50 TL şimdi soruyorum ücretsiz kurulum yalanını neden yapılıyor, Arzum merkezine bu sorunumu bildirdim bugün bir bayan beni aradı durumu ona da aynen söylediğimde "bizim ücretsiz kurulumumuz budur" dedi elektirik montajını daha sonra başka birine yaptığımı söylediğimde ise telefondaki bayan bana aynen şöyle dedi "sizin ürününüz elektiriği başka kişi tarafından bağlandığından garanti kapsamı dışında" yani siz elektirik işlerini de yetkili servis tarafından ücret ile yapmak zorundasınız aksi takdirde garanti dışında imiş eğer Arzum firmasının bu anlayışını bir türlü anlamadım yaptığım araştırmada Arzum ürünü alan bütün müşterilerin bu sorunu olduğunu gördüm tabi iş işten geçtikten sonra inşallah bu sorunumu insanlar okur ona göre "Ücretsiz Montaj" yalanını görür ve benim düştüğüm hataya düşmez herkese yalansız alışverişler dilerim.

 

 

Halil Kaya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder