16 Mayıs 2012 Çarşamba

adidas ayakkabı koku yapıyor

adidasAnkaradan adidas mağzasından bir ayakkabı aldım. ürünü sadec 2 gün giydim evet yanlış duymadınız 2 gün akşam eve geldim ortalığı bir koku sardı inanamazsınız.6 aydır hergün giydiğim ayakkabılarım inanın onun 4/1 kadar bile kokmuyor hemen aldığım mağzaya geri götürdüm şikayetimi dile getirdim. gayet güleryüzlü bir hanım efendi hemen ürünü aldı incelemeye gönderdi. 2 ay kadar sonra ısrarlı aramalarım cevap verdi bu gün(11.05.2012) mağzadan arandım. dedilerki ret cevabı ile ürün geri geldi. mağzaya gittim ürün gelmiş fakat neden ret kararı verildiğine dair tek kelime bir not bile bulunmamaktaydı. sadece mağza sahibi kullanıcı hatası dedi. hemen müşteri temsilcilerini aradım.neden ret kararı verildi diye bilgi almak istedim ama inanın tek kelime cevap alamadım tek söyledikleri efendim kararı değiştirme yetkimiz yok ya tamam değiştirmeyinde allah için ne sebeple böyle bir karar alındığına dair tek kelime bir cevap verin.bende bu durumu görev edindim her platformda bu durumu dile getireceğim yanlış anlamayın ayakkabı umurumda değil. kaldırır çöpe atarım ve arkamada bakmam ama yapılan muamele hiç hoş değildi.

 

 

ali rıza karaman

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder