31 Mayıs 2012 Perşembe

adidas ayakkabı

adidasADIDAS  ŞİŞLİ spor malz satış  ve paz AŞ adidas reyonundan  26/09/2011 tarihli 787647 nolu faturası ile almış olduğum  G51256 article numaralı  PORSCHE DESIGN SP1  ürün  ayakkabı  bir tanesinin yan kısımlarında  açılma mevcut  ,aldığım mağazaya garantiye göndermek üzre teslim ettim  bir ay bekledim
Gelen cevap uzmanlarımız tarafından incelenmiş  ve başvurunuza konu olan  sorunun ,üretim aşaması veya kullanılan malzemeden kaynaklanmadığı tespit edilmiştir.bu durumda üzülerek talebimi kabul etmayeyeceklermiş,  başıma gelen bu olaydan sonra  siteye bir göz attım  benim başıma gelen  son bir ayda  30 /40 kadar şikayet var .enteresandırki herkeze aynı  savunma  kopyala yapıştır.banada verecekleri cevabı biliyorum  aynen şöyle olacak .




Sayın İbrahim Güney

adidas ürününüz, ilgili şikayetiniz doğrultusunda uzmanlarımız tarafından tüm dünyada geçerli olan adidas standartlarına uygun olarak incelenmiş ve yapılan inceleme neticesinde başvurunuza konu olan sorunun materyal kusuru bulunamaması sebebiyle, talebinizi kabul edemeyeceğimizi üzülerek belirtmek isteriz.

Saygılarımızla,
adidas Müşteri Hizmetleri



Tabi  buradaki şikayetim  çözüme ulaşmayacak   bunu biliyorum  nedeni bu kadar sorun yaşayan müşteri şikayetinden hiç olumlu sonuçlanan yok çünkü .ama  adidas almak isteyen yeni müşteriler okusun benim gibi mağdur olmaması için  yazıyorum .

Zaten ürünü alırken  madein cin yazısını gördüğümde müşteri temsilcisine  çin malı olduğunu söylediğimde  bana ADIDAS ın başka yerde üretilmediğini   söyledi  bende markanın adına güvenerek çin malı olmasına rağmen aldım .garantisi olduğundan  yoksa aynı ürün çin de internet üzerinden   dörtte bir fiyatına satılıyor  burada site ismi veremeyeceğiden  .tüketiciler biraz zaman ayırarak bu siteye ulaşacaklardır.zaten  garantisi yokk.

Hee şunuda söyleme gereği duyuyorum  diğer mağdurlar için.
Ben bu ürünü garantiden değiştireceğim  nasılmı ? Mahkeme yoluyla tabii
Ama emsal teşkil etmesin diye  burada  sorun çözülmüştür müşteri haklıdır demeyecekler.

 

 

İbrahim Güney

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder