17 Mayıs 2012 Perşembe

Eksik bilgilendirip satış yapmak

Grupfoni adlı fırsat sitesinden  Sarıyer Saklı Bahçe isimli  bir restorandan 11 kişilik yemek satın aldım.
Rezevasyon yaptırmak zorunlu olduğu için ilgili restoranın yetkilisine telfon ettim.
Ve  ilginç bir ayrıntıyla karşılaştım.
Yemek sadece 17.00 ile 19.00 arasında imiş ve yenip içilecekler bu saat diliminin içinde gerçekleşmesi gerekirmiş.
Grupfoni adlı fırsat sitesinden  verilen açıklamada, bu detaylar bizden gizlenmişti.''Yemek ve limitsiz içki'' şeklinde sunulan bu  kampanya kısaca 17-19 arasındaymış .Böyle bir şey olurmu. Lütfen ciddi olalım.Alkolikmiyiz ki saat 17.00 de içki içip akşam yemeğine başlıyalım.
Restoran yetkilisi bana ayrıca ''Bu bilgiyi grupfoni ye  biz ilettik ama grupfoni israrla ilana yazmamış ''şeklinde konuştu.Ayıp şey bunlar.Protesto ediyorum.15 Mayıs 2012

Ahmet Tanyolaç

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder