19 Mayıs 2012 Cumartesi

grew away alacaklara duyrulur

bende almadan şöle bir baktıp iyi güzel yazıyor sipariş verdim firmaya, araştırmayda devam ettim! ne göreğim derdin bini bir para mennun olan yok, meğer sonradan araştırdım o methiyeleri kendileri yazıyorlarmış.Kendi çevremden birin saçları değişti ne kulandın diyede sorayım dedim bende bir ilaç aldım grey away aldım az önce dedim! hemen iptal et halimi gör dedi firmayı aradım kargoyu göndermeyin 1 saat önce sipariş verdim iptal edin dedim.İptel etmiyoruz kime sordunuz iptal için onay vermedik biz ,siz kargoyu alın dediler ertesi gün kargo geldi teslim almadım 11 mayıs 2012. Daha sonra firmaya ulaştım zar zor 45 45 nolu telefonda bayan iade kabul etmiyoruz kargoyu alın dedi ben tekrar gönderecem dedi benim tüketici hakkım almıyorum dedim almazsan alma dedi telefonu kapadı.16 mayıs sabah telefon çaldı açtım yurçiçi kargoda paketiz var gelin alın dedi kaba üslüpla ne paketi dedim! ne ürünü dedim !şampuan ve saç ürünü dedi (hee dedim kargocu olsa nerden bilisn içini ne olduğunu) almıyorum dedim.geri gönderin.Firma kargo adına bile beni arıyor hiç bulaşmayın gerçek kullananlar içinde beğenen yokk sanayi ti.cbakanlığına .şikayet ettim sağlık bakanlığına şikayet ettim. ürünü almadım aparamın üstüne yattılar 12 taksit denen ürünü tek çekimle yapmışlararaştırdım çok kişinin 12 taksit değip tek çekim ayrıca bimere şikayet ettim Davada açacağım 139 tl mahkeme de alacağım 500 tl 1000 tl masraf yapacağım ama 139 alacağım !!1 Grey Away alacaklara ilanen duyrulur

 

 

ayhan karaman

1 yorum:

  1. arkadaşlar firmayi bimer şikayet ettim takip ediyorum ayrıca tüketici hakları kredi kartı extrasınla gittim durumu izah ettim şirketin adresi istedi ama adresi yok bulamıyorum telekom gittim verdikleri telefonlarda adres yok gizli bilen varsa yazsın alacak varsa duyrulur en son herhalde nitelikli dolandırıcıktan dava açılacak.çinkü adrese tebligatta yapılamadı için

    YanıtlaSil