21 Mayıs 2012 Pazartesi

hatalı ürün gold bilgisayardan

goldkdz ereğlide aycidy avm de bulunan gold bilgisayardan asus zenbook leptop aldım başka kalmadı diyerek teşhirdeki ürünü verdiler ürünü kendi işyerime götürdüm dolabıma koydum 15-20 gün sonra seyehate çıkmak için ürünü açtım şarzı varmı diye baktım ekranda çizgiler var ereğlideki goldun hemen bidişiğinde zaten benim işyerim yetkilisine bu neki dedim bakalım dediler 2 gün sonra biksel düşüklügservise gitcek dediler bende ben ürünü hiç kullanmadım bile ne servisi yenisini alırım dedim ayarlarız abi dendi 15-20 gün sonra abi gönderdik kullanıcı hatası dediler  bende şakamı dedim  ama şaka değilmiş servis kullanıcı hatası demiş ve bende zaman zaman golddaki müşteri kavgalarını daha iyi anlamış oldum ancak ben goldu avukatıma vermeden önce bir arkadaşım size yazmamı tavsiye etti bende yazdım syglarımla

 

 

vahap akbulut

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder