17 Mayıs 2012 Perşembe

ciceksepeti.com sitesi zamanında siparişi ulaştırmadı

cicekCiceksepeti.com adlı siteden 13/05/2012 tarihinde saat 12:02de bir çiçek siparişi oluşturdum internet üzerinden. İstanbul'dan Ankara'ya gönderilmek üzere. Teslim saati ise tahmini 09:00-19:00 arası idi. Takip ediyorum 18:38 de servis arabasına verildi olarak sisteme girildi. Bu saatten yaklaşık bir saat sonrasından başlayarak çiçeğin teslim saati olan 23:32ye kadar defalarca arıyorum müşteri hizmetlerini çiçeğin akibeti konusunda. Araca teslim edilmesinden alıcıya ulaşması 5 saat sürüyor.5 saatte Ankara'dan İstanbul'a kendim gider verirdim çiçeği aslında.:(( Ancak iş bununla da bitmiyor.18:38de teslim edildi deniyor araca, saat 22:00 civarı aradığımda ise beyaz gül kalmadı kırmızı gül verelim denildi. Madem beyaz gül yoktu da servis aracına verilen ne idi?. Tek kelimeyle rezalet. İnsanla dalga geçiyorlar. Müşteri hizmetleri numarasını defalarca arayarak saat 23:32 de siparişimi alıcıya ulaştırılmasını sağladım. O da benim siparişim değil, onların uygun gördüğü çiçek. Tek kelimeyle rezalet. Bu siteden sipariş vermeyi düşünenlere kesinlikle tavsiye etmem, paranızla rezil olursunuz. İnsanlar uyuduktan sonra çiçek kapınıza gelir o da başka bir çiçek olur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder