18 Mayıs 2012 Cuma

Samsung cep telefonu

samsungbundan yaklaşık 1.5 ay önce hefa iletşimden gitti gidiyor aracılığıyla anneme doğum günü hediyesi almıştık. bir internet yoluyla bir cep telefonu satın aldık.telefonu ilk geldiği günden beri bir kez dahi kullanamadık.telefon ilk geldiğinde kamerası çalışmıyordu.aradım gönderin soketi çıkmıştır yaparız dediler. gönderdik yapıldı ama bu seferde şarj almıyordu batarya hemen boşalıyordu.yine aradım yine gönderdik fakat bu sefer bize ürünümüz yerine farklı bir model telefon gönderildi.(hemde kullanılmış bir telefon)ben bu gönderilen telefonun bizim telefonumuz olmadığını söyledim.yine telefon açtım bana farklı bir model telefon göndermişsiniz diye bana çıkan eleman sizin gönderdiğiniz telefon zaten çizilmişti siz bunu kullanın dediler.ben ürünümün tamir edilip gönderilmesini söyleyince bana o telefonları biz tamir etsek bile sürekli arıza veriyor zaten siz gönderdiğimiz telefona bir orijinal batarya alın gönderin dediler.isterseniz ben size telefonunuzu göndereyim ama sık sık tamire gönderirsiniz dediler.artık madur olarak son çare size başvurmak kaldı.yardımlarınız bekliyorum.biz bu telefonun iadesini istiyoruz sıkıldık artık.
ilk aldığımız telefon modeli : samsung f480i
onların bize gönderdikleri model: samsung f480

lütfen yardım edin.

 

 

serdar iyiyapıcı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder