17 Mayıs 2012 Perşembe

eyvah düşüyorum -tuzağına düşmeyin

Star Tv de yayınlanan Eyvah düşüyorum adlı programa başvuruda bulundum. Bir hafta sonra telefonla arayıp başvurunuz kabul edildi denildi ve mülakat için davet ettiler. Mülakat için maltepe üniversitesi/istanbul kampüsü içerisinde bulunan kuş uçmaz kervan geçmez bir stüdyoya götürüldük. Burada kısa bir görüşmeden sonra program çekimlerine seyirci olmak için saat 21:00 kadar bizi beklettip, 2 çekimde seyirci olarak kullandılar. Birde buradan ayrılırsak mülakatlarımızın iptal edilip yarışmaya çağrılmaycaklarını tehdit ettiler. saat 13:00 de başlayan maceramız saat 23:00 de eve zor bir şekilde ulaşmamızla sona erdi. Adeta programa seyici olarak bizi kullandılar. Sakın bu tuzağa düşmeyin!!!

 

 

murteza meral

1 yorum:

  1. TURKCELL SUPERONLINE nın Hediye Tuzağına Sakın düşmeyin....!



    24 ay taahhütlü 55 TL ye Fiber internet sözleşmesi yaptım,ancak taşınmam sebebiyle geriye kalan 9 aylık süremi fiber olmadığı için yalın internet talebinde bulundum fakat 24 ay yeni taahhüt ile aylık 74 TL ödemem gerekiyormuş,

    -neden bu fark 55 yerine 74 TL

    -neden 24 ay yeni taahhüt zorunluğu

    uyanıklar bana sözde D-SMART hediye etmişlerdi 3 ay kullandıktan sonra iade etmiştim,ancak bu hediyenin bile bedelini 505 TL olarak belirtiyorlar.(iptal etmem durumunda)

    hiç bir tekliflerini kabul etmedim ABONELİK İPTAL FAXI gönderdim

    Devletimin yasaları vatandaşlarını bu işkencelerden korumaya yetmelidir.

    "Kenar-ı Dicle'de bir kurt aşırsa bir koyunu, Gelir de adl-i İlahi sorar Ömer'den onu"

    YanıtlaSil