13 Mayıs 2012 Pazar

boyacıoğlu ömür süt ürünlerinin dikkatine

Merhabalar ben  10 yılı aşkın izmir bornovada market işletiyorum ve ticarette bazı olmazsa olmazlarım vardır bunlardan birisi en başta özgüven diğeri ise istikrar, ama ben boyacıoğlunda bu ikisinide rastlamadım nedeni ise çalıştırmakta olduğunuz personel eksikleri ; 2 hafta öncesi firmanız ile çalışmaya başladık yoğurt ve süt ürünlerinizi marketimde müşterilerime tavsiyeyle sundum ve müşterilerimin memnuniyeti beni oldukça mutlu etti fakat satışımın oldukça ileri düzeyde olmasına rağmen personeliniz             "emrah"adlı arkadaş bölgeye hakim olamamış bir rut düzenlemesi oluşturmamıştır, ve ürünlerinizi hep yoka düşürmüş, müşterilerimi mağdur bırakmıştır, en son cuma günü kendisine ulaşmama rağmen ( telefonda ) sözde cumartesi uğrayacağım demesine rağmen  gene uğramamıştır, bu nasıl ticarettir ki şirketi adına kendi kararlarını kendi vermektedir, en yakın zamanda yetkililerin bu eksiği giderip tarafıma dönmelerini rica ediyorum...

İLETİŞİM : ONUR MARKET

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder