17 Mayıs 2012 Perşembe

FLO MAĞAZACILIK Sorunlu Ürünlerde Müşterinin Arkasında Durmuyor!

floFLO Mağazacılıktan Downtowb markalı bir ayakkabı aldım. Ayakkabayı aldıktan sonra sol tekinden ses geldiğini fark ettim. Yeni aldığım için ve bir süre sonra geçer zannettim,fakat bu ses devam edince ürünü geri götürdüm.

Ürünü firmaya yolladılar ve 2 hafta sonra bir mektupla geri geldi. Ürünün imalattan kaynaklı bir hata olmadığını söylediler. Anladığım kadarıyla sorun benim sol ayağımdan kaynaklanıyordu, bu da ilginç tabi. Mağazadaki yetkili biriyle tekrar konuyu konuştum, ayakkabıyı tekrar yollayacaklarını söylediler, fakat şu anda 2 haftadır hala bekliyorum, toplam 1 ay oldu ve ben oradan ayakkabı aldığıma gerçekten pişman oldum.

Ürünün sonucunu öğrenmeye gittiğimde başka bir müşteri de aynı şekilde ayakkabı aldıktan 1 ay sonra ayakkabının tabanı parçalanmış ve ayakkabıyı firmaya yollamışlar, diğer müşteriye de aynı şekilde firmadan kaynaklanan bir hata olmadığını sonucu geldi. Yine anlaşılan müşterinin hatasından kaynaklı bir durum, yaşlı teyze artık ayakkabının topuğunu 1 ayda nasıl parçaladıysa.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder