18 Mayıs 2012 Cuma

DSmart Şikayet

dsmartmerhaba 18 mart günü evime giren hırsız d smart uydu alıcısı ve digitürk uydu alıcısını çalmıştır.bende bu nedenle 2 firmayı arayarak bilgilendirme yaptım digitürk bana aynı paket ve ücretlerle uydu alıcısını geri gönderdi fakat d smart bana efendim bizim böyle uygulamamız yok dedi bende yuksek fiyat ödememek için istemedim benımle konuşan müşteri temsilcisi bana tahütnameden vazgeçtiğim yönünde hiç bir şey iletmeyerek benden 96,20 tl lik tahüt bozma bedelı adında bir fatura göndererek hesabımdan aldı.bende konuyla ilgili olarak dsmartı aradım bana soyledıklerı tahüt bozdugunuzdan çıktı bu fiyat dıye bende kendılerıne tahütü bozan ben degılım evıme hırsız girdi verin bana aynı şartlarda tekrar alayım dediğimde yapamayız diyorlar .BENDE DİYORUM Kİ ŞİMDİ HIRSIZ EVİNİZE GİRİP D SMART MAKINANIZI ÇALDIYSA D SMART LA BAŞINIZ BELADADIR.KONU HAKKINDA YARDIMLARTINIZI RİCA EDİYORUM

 

 

mehmet reşit özalp

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder