25 Mayıs 2012 Cuma

VODAFONE'un Müşterisine Eziyeti

vodafoneDoğrususu söylemek gerekirse büyük umitlerle TUKCELL'den VODAFONE'a 2 telefon numaramı taşımıştım. Ama ne yazık ki sonuç hüsran oldu. Şöyle ki; Ben Ocak-2012 ayında TURKCELL'den Vodafone operatörüne hoş geldin kampanyası ile geçiş yaptım. Şubat, Mart aylarında 20 TL yükledim hattıma 100 TL yüklendi, Ancak, Nisan ayında 20 TL yükledim iki defa müşteri temsilcisini aradım ondan sonra 100 TL yüklendi. Mayıs ayında ise 12.05.2012 tarihinde 20 TL yükleyerek gerekli mesajları defalarca göndermeme, iki defa konuyla ilgili e-mail yazmama ve 5 defa da müşteri temsilcisi ile görüşmeme rağmen hattıma kampanya gereği yüklenmesi gereken 100 TL. hala yüklenmedi Ayın 12'si ile bugün ayın 24'ü 12 gün boyunca beni uğraştırmak zorunda bıraktılar. Ve hala kampanya kapsamında görüşemiyorum. Bazen zorununlu olarak görüşmek zorunda kalıyorum, bu defa bakiyem 20 TL. den aşağıya düştüğü için bakiye yetersiz diyorlar. Bu şekilde cebimden para çekmeye devam ediyorlar. Bakiyemi iade edin başka operatöre geçeyim diyorum bu da yapılmıyor. Bağlı kaldım ne yapacağımı şaşırdım. Baştan şirketlerine müşteri gelsin diye ne diller döküyorlar, ne vaatlerde bulunuyorlar. Ancak, kendilerine bağladıktan sonra süründürmekten de geri kalmıyorlar. Vodafone şirketi kampanya sözleşmesine hiç uymuyor. Bu konuda mağdur oldum. Diyeceğim o ki VODAFONE reklam yaptığı kadar iyi bir şirket değil ve iyi bir hizmet vermiyor. Müşterisine ise hiç değer vermiyor. Elleri devamlı müşterilerinin cebindedir diye düşünüyorum.

 

 

Hikmet

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder