18 Mayıs 2012 Cuma

digiturk plus cihazı elimizde patladı!!!

digiturkDigitürk ilk çıktığı yıl üye oldum. Bir süre sonra Digiturk Plus cihazını çıkarttılar ve dileyen üyelerine o zamanın parasıyla 900 TL'ye sattılar ve cihaz ömür boyu sizin olacak dediler(bu konuşma kayıtlarında var,çıkartsınlar). Sırf kayıt özelliği ve ileri geri alma , durdurma özellikleri yüzünden ve cihaz benim olacağı için cihazı satın aldım. Birkaç yıl sonra, hizmetlerinden memnun kalmadığım Digiturk ten üyeliğimin iptalini istedim.
Ancak öğrendim ki cihaz Digiturkten ayrılırsam hiçbir işe yaramıyormuş ve cihazı çöpe atarmışım. Birçok uyducuya sordum yokmu bir yolu dedim , ama kesinlikle bu cihaz hiçbir işe yaramaz dediler. Digiturk bu cihazları bize satarken böyle birşey söylememişti.
Lanet olsun dedim, üyelki iptalinden mecburen vazgeçtim, bir çuval para sayarak aldığımız cihazı çöpe mi atsaydık? Bu güne kadar üyeliğimizi minimum paket ile devam ettirdik. Ama , sen misin uyanık senden uyanıklar var dediler.

DİGİTÜRK yöneticileri düşünüp de bakın ne karar almışlar:

Size para ile sattığımız Plus uydu alıcı cihazını kullanabilmeniz için, yani kayıt etmek , ileri geri almak , durdurmak gibi cihazı almamıza sebep olan özelliklerinden faydalabilmemiz için ayda 20 TL ilave ücret ödememiz gerekiyormuş. Aksi taktirde cihazın hiçbir özelliğinden faydalanamayacakmışız. Eh artık cihazı çöpe atma zamanı gelmiş.

Siz cihazı satarken , bu şekilde üyelerinizi bilgilendirdiniz mi ? İleride ekstra aidat ödeyeceksiniz dediniz mi? Bu cihazı alıyorsun ama Digiturk haricinde hiçbir digiturk plus cihazı elimizde patladı!!!kandırılmışız...şekilde kullanamazsın dediniz mi?
Böyle ahlaksızlık olamaz... bu üyelerini aptal yerine koymak demektir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder