444 1 500 AVEA MÜŞTERİ HİZMETLERİ TARAFINDAN ARANARAK TELEFON TARİFEMİN “BABA TARİFE”YE GEÇİRİLMESİ HALİNDE DAHA AVANTAJLI GÖRÜŞME YAPABİLECEĞİM VE İSTEDİĞİM ZAMAN TARİFE DEĞİŞİKLİĞİNDE BULUNABİLECEĞİME DAİR BİLGİLENDİRME YAPILMIŞ OLUP TARİFE DEĞİŞİKLİĞİ YA DA İPTALİ HALİNDE ÜCRET ÖDEMESİ YAPACAĞIMA DAİR TARAFIMA HERHANGİ BİR BİLGİ VERİLMEMİŞTİR. KONUNUN TESPİTİ İÇİN ÇAĞRI MERKEZİNDEKİ SES BANT KAYDI DİNLENEBİLİR.
MAKAMDA ÇALIŞTIĞIM İÇİN TELEFON GÖRÜŞMELERİMİ ÜCRETSİZ YAPMAKTA OLUP AYRICA KURUMUMUZDA AVEA HATTI ÇEKMEDİĞİNDEN 17 NİSAN 2012 SON ÖDEMELİ MART AYI DÖNEMİNE AİT 41.00 TL AVEA FATURAMI ÖDEDİKTEN SONRA HATTIMI İPTAL ETTİRDİM. 09 MAYIS 2012 TARİHİNDE CEP TELEFONUMA 23 MART- 22 NİSAN 2012 DÖNEMİNE AİT “TARİFE İNDİRİM ÜCRETİ” ADI ALTINDA KULLANMADIĞIM AVEA HATTI İÇİN 240,87 TL ÖDEMEM GEREKEN BİR FATURAMIN OLDUĞU MESAJI GELDİ.
ŞİMDİ SİZDEN RİCAM YAZILI HERHANGİ BİR SÖZLEŞMEMİN OLMADIĞI, SES KAYDINDANDA TESPİT EDİLECEĞİ ÜZERE TARAFIMA KONUYLA İLGİLİ HERHANGİ BİR BİLGİLENDİRME YAPILMAYAN AYRICA HATTIM KAPATILDIKTAN SONRA TALEP EDİLEN BU 240,87 TL NİN İPTALİ KONUSUNDA YARDIMLARINIZI RİCA EDİYORUM.
SAYGILARIMLA
ÇİĞDEM ÖZCANALP
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder