18 Mayıs 2012 Cuma

AVEA İLGİSİZLİĞİ

avea15.05.2012 Salı günü Dilovası avea iletişim merkezinde yaptığım avea faturasız hattan faturalıya geçiş işlemi gerçekleştirmek istedim ve Ancak daha sonra isteğim ve bilgim dışında bir tarifeye geçişim sağlanmış(durumu 16. 05.2012 de sms ile öğrendiğimde şok oldum.)Şube ile görüştüğümde hatayı kendileride kabul ettiler ve müşteri temsilciliğini aramamı istediler.(Bilgim dışındaki tarife değişikliği iletişim merkezincede kabul edilmektedir. ve telefon kayıtları ile mevcuttur inceleme yapılabilir.)
Müşteri temsilciliği ile defalarca görüşmemerağmen 4 gündür hiçbir sonuç alamamış olduğum gibi telefonumuda ( tarife değişikliği sonrası görüşme yapılmıştır denilir diye 4 gündür kullanamıyorum. ve 4 gündür hatanın düzeltilmesini bekliyorum ama nafile.

Yapılacak şey basit YAPTIKLARI HATANIN DÜZELTİLMESİ''

Ancak asıl anlamadığım AVEA neden bu kadar ilgisiz davranmakta. VE YAPILAN HATANIN CEREMESİ NEDEN Bana MAL OLUYOR. Artık kesinlikle AVEA kullanmak dahi istemiyorum
Yıllardır kullandığım operatör nasıl bir zihniyette çalışıyor ve abonelerini nasıl bu kadar mağdur edebiliyor anlamadım.

Siz siz olun büyük operatörlerden şaşmayın arkadaşlar. En azından benim yaşadığımı yaşamazsınız.

 

Vedat

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder