18 Mayıs 2012 Cuma

Bilgi Dışında Hesap İşletim Ücreti Kesilmesi

teb2008 yılından beri kullanmakta olduğum kredi kartımın borcunu TEB İzmir Karşıyaka Şubesi yanlışlıkla fazla tahsil etti.Bunun üzerine bu fazlalığı kredi kartımın tanımlı olduğu TEB İzmir Çankaya Şubesine benim bilgim dışında aktarmış  ve Çankaya şubesi de bu aktarılan paradan hesap işletim ücreti adı altında 90 tl gibi bir para kesti. Açıklamaları da; ''Sizin böyle bir hesabınız 2010 dan beri var sistem otomatik olarak bu ücreti kesmiş geri iade etmemiz söz konusu değildir.'' oldu. Bana üzerinde imzam olan 2008 tarihli kredi kartı çıkarmak üzere doldurmuş olduğum belgeyi de ''sizin bu hesaptan bilginiz zaten vardır'' olarak açıkladılar.
Benim şikayetim ise şu yönde madem benim bir vadesiz hesabım söz konusuydu şimdiye kadar neden bilgilendirilmedim.Ya da hesap işletim ücreti kesileceği bana daha önceden neden aktarılmadı.Ben kredi kartı çıkartmak için imza atıyorum ve imza attığım tarihten, 2008, sonra elime neden 4 sene boyunca vadesiz hesap kartı ulaşmadı da bu yanlışlık olunca vadesiz hesap kartı gönderdiler.Kullanmadığım bir hesabın hesap işletim ücretini neye dayanarak kesiyorlar?

 

 

Caner Korkmaz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder