16 Mayıs 2012 Çarşamba

3. kere 3. günde izmirden izmire gelemeyen kargo

[caption id="attachment_1062" align="alignleft" width="150" caption="yurticikargo"]yurtiçi_kargo[/caption]

arkadaşlar bu yurt içi kargoda başıma gelen 3 olay kaç tane yere sponsor güya bunlar nasıl sponsorlar anlayamadım izmir içinde ki kargoyu bile farklı yere gönderdiklerinden dolayı bebeğime aldığım ürünüm elime geçemedi call center ı arıyorum iş bitirici kimse yok teslimi yapılacak şubeyi arıyorum bu kargo ssat 15.30 bize gelecek busaatten sonra teslimat yapılamaz diyor sizdeki üstün zekalı kişilerden!!! dolayı bu kargo geçikti diyorum malesef pazartesi göndeririz ancak diyorlar bölge müdürlüğünü arıyorum telefonu açan yok sonra beni  bacanağım arıyor abi bir kargo gelecekti3 gün oldu daha gelemedi diyor ben hangi kargo şirketi diyorum yurt içi diyor nasıl bir şirketse bu hiç bir şey yapamadılar yazıklar olsun benzer olay geçen bayram ptt kargoda başıma geldi yanlış yere göndermişler ve bayram hediyesi teslim edilmesi lazım diye ptt kargonun call center ını aradım arefe günü  elimizden geleni yapacağız  dediler güya devlet şirketi ilgilenmezler dedim birde baktım ki bayramın 3. günü sabah teslim etmişler 2 aynı örnek size lütfen ben mağdur oldum sizlerde mağdur olmayın yurt içi kargo benim için dünyanın en kötü  kargo şirketi onlarla kargo göndermeyen her kişiden ALLAH razı olsun kendilerine çeki düzen versinler çünkü ne iş yaparsanız yapın düzgün yapmalısınız inanmazsanız belki diye başıma gelen bu olayın linkini koyuyorum türkiyenin en iyi kargo  olduğunu iddia eden yurt içi kargo 3 günde buraya dikkat şehir içi teslimat yapamadığını görün
http://selfservis.yurticikargo.com/reports/SSWDocumentDetail.aspx

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder