17 Mayıs 2012 Perşembe

Çiçek Sepeti

cicekCicek sepeti comdan yapmi oldugum siparis Malesef soyledigim saat disinda gitmi ve evde bulamadiklarindan teslim edememislerdir. Simdi sunu soylemek isterim ki boyle bir rezillik hayatim boyunca gormedim internet sitesinde sabah 9 ile aksam 19 arasi bir ibare ve aksam 19 ile 2230 arasi bir ibare mevcut ben aksam saatini sectim ancak cicek ogleden sonra 4:30 da gitmi evde kimse olmadigindan teslim edilememis sitede yazan alici ve gonderici telefonlari zahmetedilip aranmamis yani cicegin gonderilmis oldugundan bile emin degilim. Durunu ogrenince musteri hizmetlerini aradim ayni yalanlar gittigine dair bana sikayetimi aldiklarini ve sabah erkenden gondericeklerini soylemelerine ragmen malesef ogleden sonra bile cicek gitmemis musteri hizmetlerini aradigimda gene ayni masallar ancak eve ne gelen var ne giden bolgeyi arayacagini soyleyip sonra ulasamiyorum masallari sonucta 2 gunluk rezillikten sonra iade islemi benim gibi denizci olup karada bulunamaya. Arkadaslarimin bas vurdugu sevdiklerini mutlu etme yontemi malesef husranla sonuclanmistir bu neden ile cicek sepeti komu kiniyor bir daha kesinlikle burdan alisveris yapmayacagimi acik yureklilik ile belirtiyorum umarim sizde benim durumuma dusmezsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder