17 Mayıs 2012 Perşembe

Garanti bankası,müşteri temsilcisinin hakareti

garantiGaranti bankası yalova şubesi müsteri temsilcisi,D***  basit bir soruma yanlış cevap vererek,yanlış yönlendirme yaptı."Basit bir soru sordum ve siz beni yanlış yönlendirdiniz" dedim.
Birden çirkinleşerek,bana bağırdı-çağırdı.Hatasını,çirkinleşerek örtbas etti.Kendisine,bu davranışını sikayetimvar.com ve garanti bankasına ileteceğimi söyledim.
Aynı çirkin davranış içinde,"Her şikayet edileni garanti bankası işten atsa çalıştıracak adam bulamaz" ifadesinde bulundu.
Bu konuda yorum yapmayacağım.Konuyu garanti bankası yönetimine aktarılmasını istiyorum.

 

 

Rıza Sadıç

1 yorum:

  1. arkadaşlar sizinle başımdan geçen bir olayı paylaşmak istiyorum. garanti bankasından hesap açtırdım. bir iki gün sonra bir sigorta şirketinden aradım. hayat sigortası satıyorlar. ilgilenmediğimi soyledim kapattım. bir kaç ay sonra internetten hesabımı incelerken her ay düzenli olarak para çekildiğini farkettim. bankayı aradım bizimle ilgisi yok şu numarayı arayın diyip sigorta şirketinin numarasını verdiler. sigorta şirketinle gorustugumde de siz onay vermişsinizdir dediler. kesinlikle onay vermedim!! benim anlamadığım nokta şudur. hiç bir şekilde hesap numaramı vermedim ya da herhangi bir bilgi vermedim. nasıl oluyorda benden izinsiz benim hesabımdan para çekilebiliyor. kesinlikle garanti bankasına hiç güvenmiyorum. bu kadar üçkağıtçı bir banka görmedim.

    YanıtlaSil