22 Mayıs 2012 Salı

internet kullanımı hakkında

aveayaklaşık olarak 1 ay kadar önce avea hattına geçtim.telefondan interneti hiç kullanmadığım halde adıma 72 küsür lira fatura geldi.2 defa müşterihiz.aracılı-ğı ile itirazda bulundum bir sonuç alamadım. ben bu kullanmış olduğum interneti 2 gün içinde kullandım görünüyor yani sözüm ona 1 ay kullansay-mışım bana 3-5 bin tl. fatura gelirmiş şimdi hattımı kapatmak istiyorum 1 yıl sözleşme yapmışım kapatırsam ceza ödeyecekmişim.türkiyede en kalitesiz iletişim şirketi avea hiçbir yerde çekmiyor bizden bedava fatura parası aldı zamanında.hakkım haram zehir zıkkım olsun vatandaşların bilinçlenmesi için buradan çağrı yapıyorum lütfen böyle oyunlara gelmeyiniz. bunların yapmış olduğu resmen tefeciliktir.bizim elimizi kolumuzu heryönden bağlamışlar yazıklar olsun sizlere . ama dikkat edin artık vatandaş eskisi gibi değil biliçlendi ben bu olayı bir kağıda yazacağım ve çalışmış olduğum ve okunaklı yerlere vatandaşın okuyacağı bir şekilde ilan panolarına asacağım.....

 

Mehmet

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder