17 Mayıs 2012 Perşembe

Yemeksepeti.com'un bazı lokantalara haksız rekabet sağlaması

yemek_sepeti Yemeksepeti.com'dan verdiğim sipariş üzerine lokanta bana 12 liraya 10-15 günlük civciv büyüklüğünde tavuk getirdi. Tabi yemekte zorlandım utandım. Ayıp denen bir şey var. Neyse yemeksepetimde lokanta hakkında yorumda bulundum. Yorumumu yayınlamadılar. Neden yorumumu yayınlamadınız diye sordum. Başta yanıt vermediler. Daha sonra müşteri hizmetlerine art arda tekrar sorunca hukuki olmayan içerik var dediler. Şaşırdım neresi hukuki değil dedim. İlgili departman size sonra dönüş yapacak dediler. Daha sonra ne dönüş yapıldı ne bir şey. Tekrar şikayetimi ilettim. En son ne zamana kadar dönüş olacak dedim. En kısa zamanda dediler. En geç ne zamana dönüş olacak dedim. Bağlantı kesildi. Tekrar tekrar müşteri hizmetlerine bağlanınca bu sefer bana dönüş yaptılar. Meğersem hukuki olmayan yorumum "15 günlük civcivi tavuk diye bana getirdiler" dememden kaynaklanıyormuş. :D vay be. Hukuka aykırı içerik adı altında lokantalarla işbirliği. Peki bunun karşılığında yemeksepetimin bilmediğimiz ne gibi kazançları var bunu öğrenmek de bizim hakkımız. (bu arada bahsettiğim lokantaya bir tek bile kötü yorum hiç yapılmamış. şaşırtıcı!!!)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder