19 Mayıs 2012 Cumartesi

Ergo sigorta ufak hasarı olan aracı pert e ayırıp piyasaya sürüyor

ergobundan 2 hafta önce araç aldım 2010 model jetta aracın ufak sol çamurluğunda darbe var hatta kazalı resmi var ciddiye alıncak bi kaza deil içine sinerek aldım aracı araç ok gibi bi şikayetim yok kesinlikle sıfır kokusu bile duruyor araçta.neyse ayrıntıları geçeyim
taki araca kasko yapmak istediğimde iş ortaya çıktı araç pert miş iyide bi aracı perte çıkarmak için prosedürler yokmu bende ufak bi kaza yapayım hadi perte ayıralım bu kadar basitmi.iş eksperde bitiyormuş onu anladık.
bu aracı bu şirket piyasaya sürüyor o ayrı bir utanç tablosu.

şimdi asıl mesele aracın kayıtlarında 10 bin tl hasar kaydı görünüyor diyelimki bi çamurluktan bu kadar hasar yazdınız 45-50 binlik bi aracı perte ayırmak için yeterlimi aracın kazalı resmi bende mevcut max 2 bin e yapılcak bi hasar.
hadi diyelimki ben yanılıyorum aracın başka hasarı var elimde eksper raporu var a-z ye biliyorum artık aracı hukuki süreçte bu lazımmış çünkü
bi acayip sorunsa sigortacım ergo sigortadan bu aracı servis kaydı kazalı resmini istediğinde aracın pert kaydı var fakat evrak resim mevcut deildir böyle bi şaibelik var. diyelimki 10 binlik bi hasar var nasıl olurda perte ayırırlar fiyat şişirmeyi saymıyorum bile. madem böle o zaman piyasadaki araçların %90 ı pert tir.

bi avukata danıştım oda şaibelik gördü ve vekalet verdim dava açması için  bu araç expertis yapılıyor 10 numara çıkıyor nasıl  pert yapılıyor sigotamı dolandırıldı.yoksa sigortamı yaptı yoksa başka bişeymi avukat çözücek artık.sonuna kadar gidicem.

 

 

Halil

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder