29 Mayıs 2012 Salı

maaşımızı alamıyoruz

sn yetkili

ben eser holdıng ile azerbaycan ın masallı şehrınde yaklaşık 4 ay süreyle harita mühendisi olarak çalıştım

ancak 4 aydır bize ödeme yapılmıyo çaliştığım süre boyunca emeğimizin karşılığını alamıyoruz

firma yetkilileri telefonlarımıza dahi çıkmak nistemiyor

lütfen bu konuda bizlere yardımcı olunuz burada insan hakları çiğneniyor

ben oradan ayrıldım ve halen çalışan arkadaşlarımız var şu ana kadar hiç kimse maaşlarını alamadı alamıyor

yardımlarınız için şimdiden çok teşekkür ederim

saygılarımla

Osman Uçan

4 yorum:

  1. Oncelikle 4 ay maas almadan beklemeniz yanlis olmus. 4857 sayili kanunlari iyi inceleyin. Hakli gerekcelerle iscinin isten ayeilmasi yaptirimlarini uygulamak uzere hemen noter vasitasiyla uhtar ve istifanizi bildirin. Geri kalan surecte bir avukattan yardim almaniz. Gecmis olsun bi gerekebilr

    YanıtlaSil
  2. ben isedef etikette çalışıyorum maaşım 1600 lira ama pirimim askeri ücretten yatırılıyor hemde tabandan 630 liradan yani 3 te 1ri devleti kandırıyorlar vergiden çalıyorlar ne yapmam lazım her pazar mesai yapıyoruz üstelik vardiyalı geceli gündüzlü adresi davutpaşa cad. kale iş merkezi no.138 topkapı istanbul ilgilenirseniz çok sevinirim

    YanıtlaSil
  3. primlerinizin asgari ücretten yatmasını bölge çalışma müdürlüğüne, fazla mesailerinizi ise çalışma bakanlığına bir dilekçe ile bildirmeniz gerekmekte. bu büyük bir suç olup oldukça yüksek cezası bulunmakta. peşini bırakmamanız lehinize olacaktır.

    YanıtlaSil
  4. osman bey ben eser holdingden iş teklifi aldım ve kabul aşamasındayım. maaşların düzensiz yatma durumu halen devam etmekte midir? maduriyetiniz sürekli tekrarlanıyor mu?

    YanıtlaSil