19 Mayıs 2012 Cumartesi

ciceksepeti.com zamanında gönderimi ulaştıramadı

cicek
ciceksepeti.com dan 10 mayısta 13 mayıs anneler günü için bi sipariş verdim. bu siparişimin ücretini anında kestiler ve bana böle bi mail attılar ( Sayın müşterimiz, L2280695 nolu Siparişiniz servis aracına yüklenmiştir. Siparişiniz için öngörülen süre 9.00 - 17.00 arasıdır. Siparişiniz bu saat diliminde gerçekleştirilmeye çalışılacaktır. Trafik, yol durumu veya diğer etkenler siparişiniz teslimat zamanını değiştirebilir. http://www.ciceksepeti.com ) ama malesef gönderimi 14 mayıs 00:30 da ancak ulaştırabildiler eşime kaldıki ben 17:00 da ulaştıramadıkları için 10 larca kez aradım her seferinde farklı bi hikaye anlattılar bana... en sonunda 13 mayıs satt 23:30 civarında ben iptal işlemi için aradım müşteri temsilcisi beni dinledi hak verdi bilgilerimi aldı ve 5 iş gününde iade işleminin gerçekleşeceğini söledi ... 5 iş günü geçti ben tekrar aradım . öğrendimki böle bi şikayet kaydedilmemiş ve iade işleme geçmemiş tekrar tekrar şikayet kaydı alıyorlar benden ama ne arayan var nede soran tabii eşimle o gün ettiğim kavgada bu işin cabası oluyor... dolayısıyla bu şirkete itimat etmeyin çünkü yaptıkları işe yalan dolan ve hikayee katmışlar ... saygılar...

 

cevat efe

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder