31 Mayıs 2012 Perşembe

birliktealalım.com şikayet

Öncelikle birlikte alalım.com ile yaşadığım sorundan bahsetmek istiyorum.

11/05/2011 yılında birliktealalım.com'un kampanya olarak yayınladığı Bakırköy Melodi Güzellik Salonu için  aldığım 2 kupon kullanmadığım halde sistemde kullanıldı olarak gözterildi.Melodi güzellik telefonlarını sürekli aramama ragmen cevap alamadım buna istinaden birlikte alalım.com aradığımda firmanın kapandığını başka bir firmaya kuponların devir yapılacagı yada para iadesi yapılacağı tarafıma iletildi.(ayrıca firmanın kapandığı bılgısı hakkında bana sms mail vs atılıp bılgılendırme yapılmadı ben kendı imkanlarım dogrultusunda bu bilgiye ulaştım)Ben ücretin tarafıma iadesını talep ettim ve iadesi için hergün yetkililere mail attım.Tüm yazışmalar bende mevcut.Bana ne mail ne de telefon ile geri dönen oldu Sadece hesaplarımız kontrol ediliyor 15 gün içerisinde hesabınıza yatırılacak vs gibi cevaplarla karşılaştım.1 defa Müşteri ilişkileri Haydar Bey aradılar kupon başka hesaptan alındığı için irtibata geçilemediğini ilettiler.Bunun üzerine ben bilgilerimi tekrar güncelledim ve onlara bu bilgiyi verdim.Bütün bu olanların üzerine ben halen ücret iadesini beklerken bana gelen mailde iadeniz zaman aşımından dolayı yapılamıyor dilerseniz bunu puan  olarak kullanabilirsiniz yazıyor.Bu nasıl bir müşteri ahlakı ben çözemedim.İnsanlara saygı kalmadığı gibi önemde kalmamış anlaşılan.Gerekli heryere her fırsatta şikayetimi bildireceğim.Takii bir sonuç alana kadar....

 

Neşe Kuş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder