22 Mayıs 2012 Salı

İade-Değişim

samsung"İlk kez Ağustos - 2011'de garantiye verdiğim Samsung marka notebookum geçen 9 ay süresince 5 defa uğradığı garanti merkezinde 3 kez Servis Fişi aldı ve bunlarda sırasıyla Fan-Cpu, Adapter, Battery, Unıt-Housing touchpad; Cpu-Fan ve sonuncusunda da Anakart değistirilmesine rağmen hala hatalı olan bilgisayarımı yenisiyle değiştirmemekte ısrarcı olan Samsung gibi dünyanın ikinci büyük Markası, maalesef beni bugün bir kez daha tüm zahmetlerle garanti merkezine gitmekle uğraştırdı.

Bir önceki servis ziyaretinde bilgisayarın assambling sırasında vidaları fazla sıkıp yuvalarını kırmış ve tutkallamış olma şüphelerimden ötürü ısrarla kasanın açılmasını istedim lakin olumlu bir dönüş alamadım.

Ayrıca hala ekranıma görüntü gelmediği gibi bilgisayar kendi kendine açılıyor."(eski şikayetim)

Bunun ardından 18 Mayıs 2012 Cuma günü Beşiktaş Samsung yetkili servisine tekrar bilgisayarımı götürdüm. Benimle aynı gün 4447711 numarasından bir yetkili görüştü ve derdimi dinledi.Ama yalnızca derdimi dinlemekle yetindiler.Şimdi ise bilgisayarımın klavyesine sıvı sızmış olduğunu öne sürüp benim sıkıntılarımın bundan kaynaklı olduğunu iddia ediyorlar.
Bu sorun bilgisayarda kısa devreye yol açıyormuş.Ve tüm sorunların sebebi ise buymuş.Şu ana kadar 6 kez servis fişi alıp 6 kez de parça değişimi olmasına rağmen hala iade talebimi dikkate alan yok.O kadar sıkıntı içerisindeyim ki intihar sebebim bile olabilir.Arkadaşlar lütfen Samsung alırken bir kez daha düşünün.

 

Çağdaş Gül

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder