17 Mayıs 2012 Perşembe

METRONET Şikayet

19.04.2012 tarihinde büyük bir hata yaparak METRONET e abone oldum.Herşeyi imzalattılar ve herhangi bir sorun yok ve 12 ay 9,90 sonrasında 29,90 denildi başka da bir şey yok denildi .Hemen ardından bana 50 liralık ücret ödemem söylendi, tabi ben de iptal etmek istediğimi söyledim.Artı hemen aynı günde bağlantı yapılacak denmesine rağmen 25 gündür hala bağlanmamıştır.Müşteri hizmetlerini 20.04.2012 tatihinde aradım iptal işlemini "cayma hakkı" doğrultusunda istediğimi söyledim tabi 50 lira ödemeniz gerekiyor dendi .Size dönülecek dendi ama hala dönülmüş değil.en son 25 gün sonra fatura gönderdiler bir de ne göreyim ilk günkü ve sonrasında 5 defa arayıpta söylediğim durumun aksine 330 lira 3 yılın ücreti istendi.Ben kullanmadığım ve hala da bağlantının olmadığı internetin mi ücreti dedim:"evet" dediler ben alay mı ediyorsunuz dediğimde ,maalesef böyle dediler ben de tüketicei hakem heyeti aramızda hakem olsun dedim ve bunu hakem heyetine götürecem ve ardından tüketici mahkemesine götürecem dedim umursamadılar...
sonunda sizin gibi firmalar türkiyede olduğu için utanıyorum dedim...tek taraflı ve tamamiyle kendini düşünen bir şirketsiniz dedim...bu gün mahkemeye verdim ,arkadaşlara aktardım durumu şaşırdılar.

 

İsa Yılmaz

2 yorum:

  1. Arkadaşım keşke 50TL ücreti yatırsaydın, bana da böyle sürpriz 50TL ücreti sonradan söylediler ama yapacak bir şey yok. Sonrası normal olarak herşey yoluna girdi.

    YanıtlaSil
  2. aynı oyunu bana da yapmaya çalıştılar... 7 gün içindeki hakkım vs. dedim mail gönderdim ve iadeli taahhütlü bildirdim. olmaz dediler 197 tl dediler fatura da geldi... bilgi teknolojileri kurumuna resmi şikayette bulundum.. 10 gün sonra metro net pardon dedi..
    şimdi bir şikayet de daha bulunacağım, resmi cevap bekliyorum vermediler diyeceğim..:))

    YanıtlaSil