19 Mayıs 2012 Cumartesi

arçelik ocak sorunlu

arcelikarçelik ocağımız çelik malzemelerimizi çaydanlık çelik tencere mahvediyor altını ve yanlarını sanki paslanmış gibi yapıyor
arçelik servisi ocak memelerini ve kapaklarını değiştirmekle hiç deneme bile yapmadan  problemin çözüldüğünü düşünerek merkezede öyle bildirmişler ancak promlem devam ediyor.arçeliğin değerli mühendisleride buradaki kıytırık bir servisin bu beyanına göre ocağı hiç görüp incelemeden rahat koltuklarından hiç görmedikleri ocakla ilgili olarak her şeyin yapıldığını yapılacak bir şryin olmadığını söylüyorlarmış çağrı merkezinin dediğine göre yani sadece ocak memelerini ve şapkalarını değiştirmekle her şeyi yapmı oluyorlar garantim var ama mağdurum tenceremizi komşunun ocağında deniyoruz problem yok bizim ocak mahvediyor şuan evdeki ocağın içine ettiği çelik malzemeleri parlattırmaya versem en 50-60 lira tutar

 

 

Mesut Yücel

1 yorum:

  1. aldıgım 4 parça beyaz eşayı kurdurmak için kayseri park arçelik bayigine telefon açtım pazartesi gelirik cevabı aldım sonra salı oldu bidaha aradım bu gün gelecekler denildi yine gelen yok ve çarşamba oldu ne arayan ne soran var.. herşay bir ürünü satana kadar mı satarken bukadar zorlanmıyorlar ürünleri kurmak nedense zorlarına gidiyor galibaa (sanlki bana yada yakınlarıma beyaz eşşa lazım degil san ki)

    YanıtlaSil